EvR pakt uit met eindejaarsactie voor Ridderkerkers

Afgelopen jaar is voor vele van ons niet altijd even gemakkelijk geweest. Thuiswerken, (klein) kinderen opvangen, dierbaren die door Corona zijn geveld, eenzaamheid, vakanties of uitjes die geannuleerd moesten worden. Het kwam bij velen onder ons voor en het leven werd er niet altijd leuker door! En wederom zitten we in een lockdown.
Daarom bezorgt Echt voor Ridderkerk (EvR) deze week bij de meeste Ridderkerkers een kaart voor de feestdagen, met daarin een eindejaarsactie, waarmee prijzen gewonnen kunnen worden.
Aangezien er ook brievenbussen met een NEE - NEE-sticker in Ridderkerk voorkomen, missen deze mensen een kans op deelname aan deze actie. Mochten deze Ridderkerkers alsnog mee willen doen, dan kan dat naar www.echtvoorridderkerk.nu/jaarwisseling te gaan.
Wanneer alle letters en leestekens gevonden zijn (totaal 30 stuks), kan er een korte zin worden gevormd. Deze zin kan als oplossing worden verzonden via het contactformulier op de website van EvR.
In de eerste week van januari 2022 worden er drie prijzen verloot onder de goede inzendingen.