LEZERS SCHRIJVEN

Gemiste krant
Vorige week diende ik een klacht in omdat ik De Combinatie niet had gekregen— vooral jammer omdat ik er zelf twee keer in stond. Afgelopen donderdag belde de bezorger aan, en overhandigde mij de gemiste krant persoonlijk. Dat was heel vriendelijk van hem. De dag daarna belde de koerier aan…. jullie hadden mij de krant ook laten bezorgen. Dat was ook erg vriendelijk van jullie!
Dank jullie wel, dus. Als er ergens een klantwaarderingsschaal was die ik in kon vullen, van 0 tot 10 punten, dan gaf ik jullie er 11… :-)

Fijne dagen,

Kelvin Wilson

Kerstgroet van Teamwijkidee 3vliet/t Zand
Teamwijkidee3vliet/t Zand verstuurt ook dit jaar weer ruim 5500 kerstkaarten in de wijken Drievliet en het Zand. Samen met weekblad De Combinatie is deze kaart bij in de bus gevallen. Teamwijkidee 3vliet/t Zand wenst alle inwoners van Ridderkerk fijne feestdagen en een gezond 2022.

Salem zoekt Lukas-kastjes

In de nieuwbouw van verpleeghuis Salem in Ridderkerk wordt een nieuw systeem voor kerktelefonie geïnstalleerd. Dit nieuwe systeem is mogelijk gemaakt door de Vrienden van Salem, waarnaast ook diverse kerkraden hebben gesponsord.
Voor sommige situaties is de nieuwe techniek echter minder geschikt en de Salemdienst wil men blijven uitzenden met zogenoemde Lukas-kastjes. Deze luisterkastjes worden echter niet meer geleverd. Door kerken worden de Lukas-kastjes steeds minder ingezet en zijn wellicht her en der in kasten of magazijnen verdwenen.
Het verpleeghuis hoopt dat meelevenden met kerken er nog wat exemplaren beschikbaar kunnen stellen. Ze hoeven niet gratis geschonken te worden. Het verpleeghuis wil er een geschikte prijs voor betalen. Wie Salem aan een of meerdere Lukas-kastjes kan helpen kan contact opnemen met de afdeling Techniek: techniek@salem.nl of 0180-452152.