Fietsbezorging voor Kandelaar

Medewerkers van de Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar springen dagelijks op de pedalen om bestellingen, als het kan, dezelfde dag nog gratis thuis te bezorgen. De speciale "KandelaarBezorgGroep” die begin van de pandemie is opgericht, is sinds vorige week weer extra actief om bestellingen in Ridderkerk rond te brengen. Er staat ook een heel team klaar die de telefoon beantwoord, bestellingen verwerkt en deze mooi inpakt. Op deze manier zijn er toch inkomsten om door te gaan met de goede doelen die maandelijks door de Kandelaar financieel worden ondersteund. Het bestuur bedankt alle Kandelaar vrijwilligers voor hun inzet. Het blijft een unieke combinatie die heel goed werkt: je koopt iets leuks/nuttigs wat je toch al zou aanschaffen, maar steunt daarmee meteen een goed doel.
Boekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk, bestellen kan telefonisch tussen 10.00 en 12.00 en tussen 14.00 en 16.00 uur tel. 0180-424698 en via www.de-Kandelaar.nl en winkel@de-kandelaar.nl Afhalen (op afspraak) is mogelijk aan de achterzijde van de winkel, Kerksingel 6a.