De mannen achter "The Story of..."
De mannen achter "The Story of..." Foto:

Winter bij “The Story of”

De makers van het radioprogramma ‘The Story Of' zorgen zaterdagmiddag 1 januari 2022 voor een muzikaal oud en nieuw bij Radio Ridderkerk. Er worden voor deze gelegenheid plaatjes gedraaid in winterse sferen.
Met bands als de Tremeloes met ‘September November December' en U2 met 'New Year's Day' wordt het twee uur lang genieten van heerlijke liedjes vol sneeuw en ijs, waarbij de makers Roel van den Oever, Kees de Klerk en Frank Stoute uiteraard weer het een en ander vertellen over de achtergrond van de song en de artiest. De techniek is als altijd in de vertrouwde handen van Bob den Breeijen. Luisteren en genieten van deze extra aflevering van "The Story of…” kan zaterdagmiddag 1 januari van 14.00 tot en met 16.00 uur. Voor wie het mist of nog een keer wil horen is er zondagmiddag 2 januari een herhaling, eveneens van 14.00 tot 16.00 uur.

Non-stop uurtje
In het uur tussen 16.00 en 17.00 uur verzorgt het team van The Story Of ook nog eens een extra uur non-stop muziek met als thema Wintertijd.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl.

.