Geheugenpaleis in Slikkerveer

Het Geheugenpaleis in Ridderkerk start in het nieuwe jaar met een tweede dag. Naast de groep in Ridderkerk-West wordt met ingang van 4 januari met nieuwe deelnemers gestart in WVC Slikkerveer.
Het Geheugenpaleis is een ontmoetingssoos voor mensen die wat vergeetachtig worden. Door het groeiend aantal aanvragen is een tweede dag toegevoegd. De tweede groep is wekelijks op dinsdag in het wijkcentrum aan de Reijerweg 62. Het ochtendprogramma staat in het teken van het activeren van de hersenen, in de middag is er gelegenheid voor spelletjes of een creatieve activiteit. De gezelligheid samen staat voorop. De tijden voor deze ontmoetingssoos zijn van 10.30 uur tot 15.00 uur . Deelname kost € 3 per keer, inclusief lunch. Belangstellenden kunnen voor meer informatie contact opnemen met Saskia van der Zijden (coördinator SOL Geheugenpaleis) via 06 24352226 of svanderzijden@solnetwerk.nl.