QPS Works komt naar Ridderkerk

Uitzendbureau QPS Works vestigt zich binnenkort in Ridderkerk. Het technisch uitzendbureau is in Dordrecht uit zijn jasje gegroeid en werkt nu met ‘eigen’ mensen aan de verbouwing van een kantoorpand in Ridderkerk.
QPS Works helpt sinds 2006 bedrijven aan personeel in de sectoren techniek, industrie, (petro)chemie, scheepsbouw, infrastructuur, bouw en sloop en grond-, weg- en waterbouw. Het kan daarbij gaan om zowel tijdelijke werkzaamheden als vaste dienstverbanden. QPS kan daarbij ook de werving en selectie voor bedrijven doen. Er wordt bemiddeld voor zowel geschoold als ongeschoold personeel. Bij een match kan QPS de technische krachten ook helpen aan werkkleding en vervoersmiddelen:
"QPS Works is een familiebedrijf met een persoonlijke aanpak. Wij zorgen ervoor dat de juiste persoon op de juiste plek terecht komt. Maar na de plaatsing houdt ons werk niet op. Wij houden persoonlijk contact met onze opdrachtgevers en onze medewerkers. Zo weten wij wat er speelt op de werkvloer en zo kunnen wij snel schakelen wanneer dat nodig is. En dat zorgt voor enthousiaste medewerkers en tevreden klanten.”