Taart voor de winnaars van de kerst drive thru
Taart voor de winnaars van de kerst drive thru Foto:

125ste filmblok op TV Ridderkerk

Door leden van filmclub Cine ’67 is in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder korte speelfilms, documentaires en andere films. Uit deze rijke verzameling korte films wordt geput voor het maken van filmblokken, die uitgezonden worden door TV Ridderkerk. Deze week wordt het 125ste filmblok uitgezonden. Dit blok bestaat uit “Het gehiem van Boer Tange” (een speelfilm over een boer in Tange die hop ontdekt), “Gebroken liefde” (een animatiefilm waarin een bril avances heeft met een andere bril), “One minute Feetback” (een film over twee paar voeten, die elkaar achterna zitten onder een dekbed), “Herinnering” (een vakantiereportage over een brief uit China) en “Werkdruk” (een speelfilm over een man die vrije tijd en werk niet meer van elkaar kan onderscheiden). TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op zaterdag 18 januari om 14.00 en 18.00 uur.

Winnaars van Rijsoordse drive thru

De drie winnaars van de vv Rijsoord kerst drive thru zijn bekend. De club had de leden gevraagd om met een mooi versierde auto naar de drive thru te komen. En er kwamen prachtige auto's voorbij met als kerstman uitgedoste kids, vlaggen, kerstbomen en lichtsnoeren. Helaas konden er uit dit moois maar drie winnaars te kiezen. Mats, Evi en Ted werden verrast met een heerlijke taart van Bakkerij van der Linden.