Oud-directeur Artis bij PCOB

Op woensdag 26 januari 2022 houdt de Protestants Christelijke Ouderenbond (PCOB) weer haar maandelijkse bijeenkomst in de Christus is Koningkerk te Slikkerveer.
Met inachtneming van de geldende coronaregels wordt deze middag van 14.00 tot 16.00 uur gehouden in de kerk bij het Dillenburgplein. Het programma komt dit keer voor rekening van voormalig Artis-directeur Maarten Frankenhuis. Hij kan als geen ander boeiend vertellen over de relatie tussen mens en dier. Deze middag geeft hij een lezing over “Artis in oorlogstijd”.
Iedereen vanaf 50 jaar is van harte welkom. Voor meer informatie over de PCOB en het lidmaatschap kan men bellen naar 06 5375 0608.

Uitbreiding verpleegkundig spreekuur

Vanaf februari gaat Aafje het wijkverpleegkundig spreekuur in Ridderkerk uitbreiden. Naast het wekelijks spreekuur op vrijdag bij Aafje Reyerheem kan men met ingang van 1 februari op dinsdagmorgen terecht in gezondheidscentrum GOED aan de Jan Luykenstraat 8.
Bij het wijkverpleegkundig spreekuur kan men terecht met alle vragen op het gebied van zorg en welzijn stellen aan een wijkverpleegkundige van Aafje. Ook kunt is de mogelijkheid van een gezondheidscheck met meting van bloeddruk, gewicht, zuurstofgehalte bloed, bloedsuiker etc.
Het spreekuur bij het GOED is vanaf 1 februari elke dinsdagmorgen van 10.30 tot 11.30 uur. Het spreekuur op het Ontmoetingsplein van Aafje Reyerheem aan is met ingang van februari elke vrijdag van 10.30 tot 11.30 uur. Op de vrijdagen 21 en 28 januari is dit spreekuur aan de Torenmolen 1 nog van 10.00 tot 12.00 uur.