Snackbar overvallen

Zondagavond is de snackbar aan de Dr. Colijnstraat in Ridderkerk overvallen. Het duo stapte rond 20.45 uur de snackbar aan de Dr. Colijnstraat binnen. Bij deze overval raakte gelukkig niemand gewond. Rond 20.45 uur, vlak voor sluitingstijd, bedreigden twee overvallers de eigenaar met een mes. Ze sloegen met hun buit op de vlucht via de paadjes achter de Koninginneweg richting het sportpark. De daders waren in het zwart gekleed. Een van de overvallers had zijn gezicht verborgen achter een wit plastic masker. De andere droeg een hoody en een mondkapje.

Spotlight met Belly Button

De oudste Ridderkerkse band Belly Button was afgelopen najaar in de studio van TV Ridderkerk voor een Spotlight aflevering op TV Ridderkerk. Op donderdag 3 en zondag 6 februari zal dit optreden op televisie te zien zijn. Beide dagen kunnen kijkers Belly Button aan het werk zien op alle oneven uren tussen 15.00 en 23.00 uur. Deze aflevering van Spotlight, zal net als de voorgaande Spotlights ook te zien zijn op het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk, te vinden op: www.youtube.com/tvridderkerk. Belly Button speelt al15 jaar in de huidige samenstelling: Carmen Monteiro (zang), Jan Hoogstad (gitaar en zang), Fred Sohns (sax en percussie), John Heijmen (gitaar), Martin Pupella (bas en zang) en Fred de Rijke (drums en zang).