Sing Inn voor kerk en buurt

Op woensdag 16 februari bent u welkom in de protestantse gemeente te Bolnes voor een Sing Inn. Onder leiding van Wim Keijzer en pianist Jan van der Meer worden er seculiere en religieuze liederen gezongen uit allerlei bronnen. Thema van deze zangmiddag is “Over liefde”.
 De Sing Inn zet volgens de organisatoren in op plezier. “De naam “inn” (herberg) zegt het al: we verwelkomen u en jou graag, om 13.30 uur, bij koffie en thee. Rond 15.45 uur sluit de herberg.”

Gratis deelname
Het programma stelt geen eisen aan iemands zangkunst. Deelname is gratis, maar er staat wel een spaarpot, waarin ieder die wat missen kan een passende bijdrage kan doen. Aanmelding vooraf is niet nodig. Het adres: Pretoriusstraat 56. Wilt u meer weten over de Sing Inn of over andere activiteiten in deze kerk, bel dan met Ria Keijzer - Meeuwse, pastor/opbouwwerker, tel. 06 - 50 22 82 50. U kunt bij haar ook melden dat voor u vervoer een probleem is. Er wordt dan samen naar een oplossing gezocht.