Zingen met koor 'de Levensbron'

Na maanden van onderbreking door de lockdown van het coronavirus kunnend de leden van het Chr. Gemengd Koor "de Levensbron” ook weer bij elkaar komen om te gaan zingen. Veel leden hebben hier naar uit gekeken, wat op de eerste repetitie sinds maanden goed te merken was.
De repetitie ging buitengewoon goed, de stemming zat er in en het zingen ging goed. Dirigent Bert Kruis was dan ook tevreden met wat hij hoorde. Tot het nieuw instuderen van liederen kwam het nog niet, eerst maar eens kijken hoe het gaat.
Het koor kon bij de herstart ook een nieuw koorlid welkom heten, een dame in dit geval. Waar het gezelschap echt om zit te springen zijn meer mannenstemmen. De groep moet het nu doen met slechts drie bassen en vier tenoren, tenminste wanneer ze er allemaal zijn.
Nieuwe leden zijn derhalve van harte welkom. De repetities zijn elke dinsdagavond in het kerkgebouw ‘de Levensbron' aan de Jan Luykenstraat 10 in Ridderkerk. Er wordt wekelijks gezongen vanaf 19.30 uur. Deze mand oefent men ca. een uur, maar men verwacht in maar weer tot 21.30 uur te kunnen repeteren en te werken aan nieuwe nummers.
Voor meer informatie: www.koor-levensbron.nl.