Politiek Café met CDA-kandidaten

Op zaterdag 12 februari wordt de vijfde aflevering uitgezonden van "Politiek Café in Verkiezingstijd” bij Radio Ridderkerk. Dit als opmaak naar de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart. In de komende weken is telkens een uur lang een partij te gast in de studio om haar verkiezingsprogramma toe te lichten.
Presentator Eric Harreman gaat komende zaterdag in gesprek met onder andere Ton Overheid, Victor Mijnders en Marcella van der Heijde-Keijzer van het CDA. Ton Overheid is lijsttrekker en huidige raadslid voor de partij in de gemeenteraad. Victor Mijnders is ook raadslid en staat op de nieuwe kieslijst op de tweede plaats. Marcella van der Heijde-Keijzer staat als derde op de kieslijst. Het verkiezingsprogramma is inmiddels bekend en heeft als motto ‘Zij aan Zij voor Ridderkerk' meegekregen.
De uitzendingen van "Politiek Café in Verkiezingstijd” vinden plaats vanuit de studio van RTV Ridderkerk op zaterdagen tussen 12.00 en 13.00 uur. Het ter plaatse bijwonen van de uitzendingen als gast is helaas niet mogelijk.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en via internet: www.rtvridder
kerk.nl.