Uitverkoop van kleding

Op zaterdag 19 februari is er uitverkoop hebben van alle kleding in de kledingwinkel van Bij Bosshardt Ridderkerk. Alle artikelen gaan weg voor € 0.50 per stuk. Naast kleding voor dames, heren, kinderen en baby’s zijn er ook schoenen, tassen, accessoires enz. De winkel van Bij Bosshardt aan de Burg. van der Wayfortstraat is deze zaterdag open van 11.00 tot 15.00 uur.

Ruim 2000 besmettingen

De coronabesmettingen in Ridderkerk zijn nog steeds in sterk stijgende lijn. Afgelopen week waren er 2035 positieve tests voor inwoners van Ridderkerk. Dat zijn er ruim 600 meer dan een week eerder toen het weekrecord gezet werd op 1423 positieve gevallen. Net als in het hele land gaat de enorme stijging niet gepaard met veel ziekenhuisopnames. De afgelopen zeven dagen zijn vier Ridderkerkers met corona naar een ziekenhuis gebracht.

Vogelbeurs bij Witroka

Vogelvereniging Witroka organiseert op zaterdag 12 februari weer een vogelbeurs. In het clubgebouw aan de Middenmolendijk 99 zijn tussen 9.00 t/m 12.00 uur vogelzaden en allerhande benodigdheden voor het houden van vogels verkrijgbaar. Ook niet-leden zijn welkom.