Hulp bij doen van aangifte

Facet Ridderkerk biedt net als voorgaande jaren vanaf 1 maart hulp bij het doen van de aangifte inkomstenbelasting. Men kan hiervoor in maart en april van maandag t/m vrijdag terecht op het kantoor aan de Schoutstraat 5 in Ridderkerk. De eigen bijdrage voor onkosten bedraagt € 7,50 per aangifte. Als men met de partner gezamenlijke aangifte doet is de bijdrage € 10. Betaling kan contant of met pin. De vrijwilligers van Facet Ridderkerk kunnen bij het invullen ook kijken of de huur- en/of zorgtoeslag is gebaseerd op de juiste gegevens. Voor het maken van een afspraak kan men contact opnemen met Facet via 01804-32350. Een afspraak maken op het kantoor kan van maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.