Oriënteren op vrijwilligersrol

Facet Vrijwilligerssteunpunt organiseert op maandag 7 maart de workshop ‘Vrijwilligerswerk, iets voor u?'. Deze ochtend is van 10.00 tot 12.00 uur in het kantoor van Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5.
In de workshop ontdekt u wat vrijwilligerswerk is, de motieven om vrijwilligerswerk te doen, voorbeelden van vrijwilligersorganisaties en -functies. Ook worden de rechten en plichten als vrijwilliger besproken en er wordt een interessetest gedaan. In een ontspannen sfeer maakt u zo kennis met de wereld van vrijwilligerswerk.
De workshop is bedoeld voor inwoners van Ridderkerk die overwegen om vrijwilligerswerk te gaan doen en zich willen oriënteren. Deelname is gratis. Aanmelden kan tot 3 maart via de Vrijwilligersacademie op www.facetridderkerk.nl of via: inschrijven.vsp@facetridderkerk.nl. Voor meer informatie kan iedereen contact opnemen met Facet Vrijwilligerssteunpunt via 0180 - 430 440 of vrijwilligerssteunpunt@facetridderkerk.nl.