Artikelen voor voedselbank

Op zaterdag 5 maart zamelt de Protestantse gemeente Bolnes samen met de Herv. Boezemkerk producten in voor de Voedselbank Ridderkerk.
Het inleveren van artikelen kan zaterdagmorgen tussen 11.00 tot 12.00 uur aan de Pretoriusstraat 56. Met name pasta’s, rijst, houdbare melk en schoonmaakmiddelen zijn bijzonder welkom, maar ook chocolaatjes.

Arie de Wit leest voor

Voor iedereen vanaf 18 jaar is er voorlezen voor volwassenen in de bibliotheek van Ridderkerk. Arie de Wit slaat hiervoor de boeken op. Op zaterdag 5 maart doet hij dat weer van 14.00 tot 15.00 uur.
Voor het voorlezen kiest Arie uit het oeuvre van onder meerKarl Ove Knausgård, Haruki Murakami, Herman Hesse, August Strindberg, John Cheever, Maarten Biesheuvel en Jan Wolkers. Daarnaast zal hij ook ook fragmenten voor lezen uit cultboeken die in de 20e eeuw zijn verschenen. Arie heeft er veel zin en nodigt iedereen uit om gezellig te komen luisteren en discussiëren over het voorgelezen verhaal.
De toegang is gratis. Vooraf aanmelden is niet nodig.