Kinderen zingen de 'Matthäus Passion'

Op zaterdag 12 maart is de Ars Musica Koorschool in de Wilhelminakerk in Ridderkerk. De Koorschool zal onder leiding van Marjon van der Linden delen uit de Matthäus Passion laten horen.
De Matthäus Passion door kinderen? Ja, en ook vóór kinderen, en voor volwassenen, maar dan in een speciale versie. Voor dit concert heeft Marjon van der Linden de vertellijn van de Matthäus Passion van Johann Sebastian Bach op een zo toegankelijk mogelijke manier opgeschreven.
Gedurende de vertelling klinken diverse koordelen, arioso's, aria's en koralen. En bijzonder daarvan is: alles wordt uitgevoerd door de zangers van de Ars Musica Koorschool, op sommige momenten aangevuld met de zangdocenten van de Koorschool.

Kaartverkoop
Het concert in de kerk aan de Bourgondischelaan 1 begint om 13.00 uur. De entree is € 12,50 voor volwassenen en € 12,50 voor 13 t/m 18 jaar. Voor kinderen onder de 12 jaar is de toegang gratis. Een familieticket (twee volwassenen en twee kinderen) kost € 25. Kijk voor meer informatie over programma en kaartverkoop op: www.arsmusica.nl.