"Dwars & Co" staat op de tiplijst van de Kinderjury

Nominatie voor Rico Hop

Rico Hop is met zijn boek “Dwars & Co” genomineerd voor de prijs van de Kinderjury. Hij staat op de tiplijst voor de leeftijdscategorie 6 t/m 9 jaar.
 De stemweek van de Kinderjury is van 11 t/m 17 april. Kinderen van 6 t/m 12 jaar kunnen dan stemmen op hun favoriete boek. Ze kunnen stemmen via: www.kinderjury.nl. Vanaf 11 april volgen de instructies op de website. "Kinderen kunnen hun lengte in boeken winnen. Dat lijkt me een goede reden om te stemmen" aldus Rico, die natuurlijk hoopt op veel stemmen van zijn dorpsgenoten. "Laten we er met z'n allen - Ridderkerkers onder elkaar - voor zorgen dat Dwars & Co wint."
Met zijn eerste kinderboek werd de Ridderkerkse schrijver al eerder genomineerd voor de Hotze de Roosprijs. De finalisten voor deze prijs worden op 1 juni bekend gemaakt.