Maliepaard praat een uurtje later

Het programma “Praten met een Ridderkerker” van Radio Ridderkerk is met ingang van zondag 13 maart een uurtje later te beluisteren. Het nieuwe uitzendtijdstip is 14.00 uur. Te gast in de komende aflevering is Adrie Maliepaard, de schrijver van vier boeken over de historie van de Ridderkerkse wijken.

Uitverkoop bij Kledingbank

Maandag 14 maart start de uitverkoop bij de Kledingbank Ridderkerk. Heel veel winterkleding tegen hele kleine prijsjes! De uitverkoop is van maandag 14 tot en met vrijdag 18 maart (woensdag gesloten).  De opbrengst komt ten goede aan dit vrijwilligersproject van de Stichting Beter voor Elkaar. Na de uitverkoop is de winkel van 21-25 maart gesloten. In die week gaan de vrijwilligers de voorjaars- en zomerkleding ophangen. Op dinsdag 28 maart is de winkel weer open voor kaarthouders. Op maandagen is iedereen welkom om kleding te kopen.