Complimenten driedaagse

Dinsdag 1 maart was het nationale Complimentendag en werd een lokale Complimenten driedaagse afgetrapt door leden en kandidaten van PvdA-GroenLinks Ridderkerk. Dagen waarop zij hun waardering nadrukkelijk uitspreken aan een groot deel van de mensen en instanties die in de samenleving direct of indirect een zo belangrijke rol spelen. Daarom bezochten zij verzorgingshuizen, beschermd wonen en dagopvang. En gaven zij een persoonlijk compliment aan mensen die veel voor anderen hebben betekent en betekenen. Aan mensen die ondanks alle obstakels zich positief en gedreven inzetten voor hun Ridderkerkse medemens: "De afgelopen twee jaar is van iedereen een enorme aanpassing gevraagd. Thuis, op school, op het (vrijwilligers) werk. Van sommigen werd meer gevraagd dan van anderen Dat is een groot compliment waard." De ontvangers reageerden allemaal blij en positief verrast! Foto's van de actie staan op: www.pvdagroenlinksridderkerk.nl/. Vraag gerust om uw foto.
Langs deze weg wil PvdA-GroenLinks Ridderkerk ook hun waardering uitspreken voor alle acties die opgestart zijn om de mensen in Oekraïne te helpen. "Met u verlangen wij naar een wereld zonder oorlogen en proberen wij de mensen uit die gebieden te steunen."