Ingezonden

Komt u helpen?

Het valt niet mee om rond te komen met weinig geld, zeker nu de inflatie en ook de energierekening stijgt. In Ridderkerk zijn er ongeveer 1500 huishoudens die lastig rond kunnen komen. De helft van de mensen heeft een baan die niet genoeg opbrengt om boven het minimum uit te komen.
Niet iedereen heeft nu de kracht om de situatie te veranderen. De volwassenen en kinderen hebben onze hulp nodig. Er is een toename van hulpvragen merkbaar en er komt nog meer. Daarom zoeken wij versterking om de Ridderkerkse gezinnen te helpen.

De Stichting Beter voor Elkaar zoekt verschillende vrijwilligers om de mensen die hulp nodig hebben te ondersteunen. Samen lukt het!
Heeft u op maandag of donderdag om 11:00 een of twee uur tijd om met uw auto kratten etenswaren rond te brengen?
Bent u energiek en wilt u een of twee keer per week helpen in de winkel van de FoodCompany? Of van de Kledingbank?
Bent u technisch en wilt u op maandag van 10:00 - 12:00 helpen in de Fietsenbank?
Laat het ons weten! Neem vrijblijvend contact op met Miriam Renzen 06 44382705