'Slaapyoga' voor Oekraïne

Anoushka Gielens verzorgt op vrijdag 19 maart in Trefpunt Oost een avond met volledige ontspanning via Yoga Nidra met klankschalen.

Deze vorm van yoga wordt ook wel slaapyoga genoemd. “Kortgezegd komt je lichaam in een slaaptoestand terwijl het bewustzijn aanwezig blijft tussen waken en slapen in. Hierdoor rusten je lichaam en geest op een diep niveau uit” aldus Anoushka, die deze avond organiseert voor het goede doel.

Vrijwillige bijdrage
Deelname is gratis. Wel mag men een vrijwillige bijdrage doen ten bate van Oekraïne. Het volledige giftenpotje zal overgemaakt worden aan UNHCR. Trefcentrum Oost stelt hiervoor de ruimte beschikbaar. Er zijn slechts twaalf matten beschikbaar in de zaal aan de De Genestetstraat 2 in Ridderkerk-Oost. Aanmelden kan via app, messenger of telefonisch: 06 2254 4022.