Foto: Het pand van Berka aan de Tinstraat
Foto: Het pand van Berka aan de Tinstraat Foto: Het pand van Berka aan de Tinstraat

Vijf jaar Berka Interieurbouw en meubelmakerij in Ridderkerk

Begin deze maand vierde Berka Interieurbouw en meubelmakerij haar vijfjarig bestaan. De Ridderkerkse ondernemers Danny Rijnberk en John Hogedoorn begonnen in 2017 nog in een klein pand aan de Zadelmakerstraat.
Sindsdien is het maatwerkbedrijf enorm gegroeid. Inmiddels is Berka al een aantal jaren gevestigd in het voormalige Gamma pand aan de Tinstraat, waar zeven medewerkers een werkplaats van 450m² tot hun beschikking hebben.
Berka Interieurbouw en meubelmakerij ontwerpt interieur en maakt meubels op maat, passend bij de levensstijl van de gebruiker. Dat geldt voor woonkamers, slaapkamers, badkamers en keukens en meer. Ook in de zakelijke markt is Berka zeer actief. Zo namen zij de inrichting van de Feyenoord fanshop bij het Maasstad voor hun rekening en werd in De Kuip de businessunit van adidas gerealiseerd.

Prominente projecten
In 2021 was Berka in twee categorieën finalist van de Baars & Bloemhoff Awards, een gerenommeerde vakprijs voor interieurbouwers. Deze prominente projecten en meer zijn te vinden op berkaprojects.nl. Ook is Berka te volgen via Facebook en Instagram. Om verder te groeien is het bedrijf op zoek naar nieuwe medewerkers en stagiaires. Ook wordt gebouwd aan een gloednieuwe showroom, waar geïnteresseerden vanaf deze zomer verwelkomd worden.