Kledingbeurs in De Fuik

Op woensdag 30 maart wordt er in wijkcentrum De Fuik in Ridderkerk-Drievliet weer een kinderkledingbeurs gehouden van 9.00 tot 11. 00 uur. Naast de goede kinderkleding is er ook een speelgoedbeurs. De kinderkleding is verkrijgbaar vanaf maat 50 t/m S. Artikelen inleveren voor de verkoop kan op dinsdagmorgen 29 maart. Hier heeft men een inschrijfnummer voor nodig. Lijstnummers zijn voor € 2,50 verkrijgbaar in De Fuik aan de Voorn 10. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Joke vd Bogerd via: 06 1726 6740 of De Fuik: 0180-499844.

Praten met Rico Hop

Zondag 27 maart is er weer een aflevering van het programma Praten met een Ridderkerker. Als gast is uitgenodigd Rico Hop. Rico schrijft van alles, zoals songteksten en kinderboeken. Hij heeft kleine wezentjes in zijn huis wonen die vreemde dingen uithalen. Presentator van het programma is Aad Hoogendijk. Het programma is te beluisteren vanaf 14.00 uur.