Verkoop van kinderkleding en speelgoed bij de Maranathakerk

Op zaterdag 2 april is er een verkoop van kinderkleding en -speelgoed in de Maranathakerk te Slikkerveer. Voor een klein prijsje kan men de kledingkast van zoon of dochter uitbreiden. Tussen 10.00 en 13.00 uur is de kerk geopend voor deze verkoop. Ook kunnen belangstellenden de kerk aan de Stadhouderslaan 317 van binnen bekijken en staat de koffie (met Zeeuwse bolus!) voor iedereen klaar.

Verbouwing
Vorig jaar heeft er een grote verbouwing plaatsgevonden in de Maranathakerk. De gevel is van een andere entree voorzien, de hal (nu ontmoetingsruimte) en de kerkzaal hebben een grondige metamorfose ondergaan. Het is een veel lichter geheel geworden, met een nieuwe keuken en moderne audio- visuele middelen. In oktober 2021 kon de verbouwde kerk feestelijk worden ‘heropend', maar kort daarna ging Nederland opnieuw ‘op slot' en was er weinig ontmoeting meer. Gelukkig kan nu 'alles' weer. Naast de zondagse kerkdiensten is de kerk ook weer geopend voor jong en oud om elkaar te ontmoeten in een kleiner gezelschap, zijn er maaltijden, gezelligheid en is er onderwijs.