O2 Outdoor Run in Bolnes

Op zaterdag 2 april is de 02 Outdoor Run in Bolnes. Ook niet-leden van O2 Fitness kunnen aan deze sportieve uitdaging meedoen. De outdoor run heeft een route van vier kilometer, die men lopend, rennend of fietsend mag afleggen. Op de route zijn er verschillende stops, waar een sportinstructeur een oefening geeft. Er wordt zo op allerlei manieren bewogen.
De start is bij O2 Fitness aan de Vechtstraat 5a. Voor de run is het eerste blok van 9.00 tot 10.00 uur. Het tweede blok is aansluitend van 10.00 tot 11.00 uur. Aanmelden kan via virtuagym. Voor hulp en alle verdere informatie kan men terecht bij het personeel van 02.

In 't Veld wint in Goudriaan

De tweede Paaswedstrijd van ERHV De Waal is gewonnen door W. in ’t Veld. Bij de Slingerland in Goudriaan kwam hij riant aan kop met bijna 25 kilo aan vis.
Uitslag: 1) W. in ’t Veld 24.600 gram, 2) G. v.d. Padt 10.130 gram,3) P. Monster 5920 gram, 4) J. van Gelder 4240 gram, 5) B. Simones 3210 gram.
Op zaterdag 2 april is de derde Paaswedstrijd. Ook hiervoor wordt van 8.30 tot 12.30 uur gevist in Goudriaan. De loting is om 7.00 uur in het visclubgebouw in Rijsoord.

Shamir de Jesus komt terug naar RVVH na een seizoen bij Rijsoord. De 24-jarige aanvaller was voor zijn oversteek vijf seizoenen bij RVVH actief.
Ook Mauro Daviraz (27) keert terug bij RVVH. De rechtervleugelverdediger was van 2015 tot 2018 aan de Ridderkerkse club verbonden. Daarna verkaste hij achtereenvolgens naar SJC in Noordwijk en het Rotterdamse Leonidas. Afgelopen seizoen acteerde hij met Zwaluwen Vlaardingen in de hoofdklasse.
Met Guytano dos Santos keert nog een bekende terug aan de Sportlaan. De inmiddels 29-jarige middenvelder komt over van het Hoornaarse SteDoCo waar hij vier seizoenen actief was. Daarvoor acteerde hij al meerdere seizoenen voor RVVH nadat hij vanuit de jeugd van Sparta in Ridderkerk was neergestreken.