Bijeenkomen in Stille Week

In veel christelijke kerken is het de gewoonte om in de week, waarin Goede Vrijdag valt, de zogeheten Stille Week, van maandag tot en met donderdag korte meditatieve bijeenkomsten te organiseren. Dat gebeurt ook in de hervormde wijkgemeente Drievliet-Oostendam. Er zijn bijeenkomsten in de Immanuëlkapel (Pruimendijk) op maandag 11 en woensdag 13 april en in de Ichthuskerk (Drievliet) op dinsdag 12 en donderdag 14 april. Alle bijeenkomsten (een half uur tot maximaal 40 minuten) beginnen om 19.30 uur. Voor deze vier bijeenkomsten is een boekje met de liturgieën samengesteld. Dit boekje kan binnenkort via de website www.rondzes.nl worden gedownload in pdf-formaat. Ook worden ze bij alle gemeenteleden van de wijkgemeente Drievliet-Oostendam bezorgd. Wie een boekje wil kan dit per mail aanvragen via: nico@vandebreevaart.nl en dan wordt het thuisbezorgd. Het boekje is niet alleen bedoeld voor de bijeenkomsten. Het is ook goed te gebruiken voor persoonlijke meditatieve momenten in de Stille Week.