Nog plek bij jeugdkamp

Er zijn nog plaatsen vrij voor de Kampmidweek die de Stichting Wijkactiviteiten Slikkerveer organiseert voor kinderen in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar.
Deze midweek is van 2 t/m 6 mei en brengt de deelnemers naar Kamphuis de Vorselse Molen in Bladel.
Deelname aan dit jeugdkamp kost slechts € 40 per kind, inclusief alle kosten zoals het verblijf, vervoer, eten/drinken en entreegelden. Alle begeleiders hebben een verklaring van goed gedrag.

Ridderkerkpas
Mensen die in het bezit zijn van een Ridderkerkpas kunnen contact met opnemen over de mogelijkheden.
 “Schroom niet, onze Stichting probeert haar activiteiten voor alle kinderen mogelijk te maken/ Dus heeft u een vraag voor ons, neem contact op via telefoonnummer 06-40988261 of via ons emailadres info@sws-slikkerveer.nl