Werk van Valeria Papavoine
Werk van Valeria Papavoine Foto:

Ridderkerkse kunst bij Imspa

Onder de titel “In Between” presenteert Galerie Imspa werken van twee nieuwe kunstenaars. Van zaterdag 23 april t/m zaterdag 14 debuteren Valeria Papavoine en Esther Annaars in de galerie aan de Scheepmakerstraat 23.
Valeria Papavoine, een jonge Ridderkerkse kunstenares, die kleurrijk expressief werk maakt. Het werk verdient het om goed en in rust bekeken te worden; het wordt steeds duidelijker wat Valeria wil zeggen.
Esther Annaars, ook een Ridderkerkse kunstenares met de focus op keramiek. Haar Industriële vormgeving is levensecht en vraagt om aangeraakt te worden om zo te voelen of het om klei of metaal gaat. Esther is o.a. bekend om de gedenkblaadjes voor de gedenkboom op begraafplaats Vredehof.
Gedurende de expositieperiode zullen de kunstenaressen af en toe ook zelf aanwezig zijn. De openingstijden zijn vrijdag, zaterdag van 13.00 tot 17.00 uur. Bezoek op andere uren is mogelijk op afspraak. Voor meer informatie: www.imspa.com.

Naar Italië
Tien kunstwerken van vijf kunstenaars verbonden aan Galerie ImSpa, gaan een tour maken in Italië In Dankzij samenwerking met de kunst - en cultuurgroep "Aion Arte” in Umbrië zal er straks Italaanse aandacht zijn voor werken van Juana Delgado Cruz, Mark Isarin, Linda Roffel, Fabian Schlosser (AKA Fabian9) en Daniel Wulff Petersen. De werken worden geëxposeerd in Amelia, Leonessa, Assisi, Florence en Spoleto. Het transport van de kunstwerken wordt gedaan door Bergwerff Transport bv.