Er werd hard gewerkt door de kinderen.
Er werd hard gewerkt door de kinderen. Foto:

Hollands Blauw

RIDDERKERK – Tijdens het radioprogramma Bluezy van Radio Ridderkerk is donderdag 28 april om 20 uur de formatie Hollands Blauw te gast. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden. Hollands Blauw speelt blues uit de Hollandse Delta. De Nederlandstalige teksten van Hollands Blauw zijn rauw, lachwekkend triest en hilarisch herkenbaar. Het optreden bijwonen is mogelijk. Bezoekers zijn welkom vanaf 19.30 uur. De toegang is gratis.
www.rtvridderkerk.nl.

Eindtoets voor De Noord

RIDDERKERK - Voor de kinderen van groep 8 van OBS De Noord was 21 april een spannende dag. Deze dag gingen de kinderen hun eindtoets maken. Een toets waarbij rekenen, taal, spelling en begrijpend lezen aan bod zijn gekomen. Een goede concentratie, een fijne sfeer en door middel van een leuk briefje met wat lekkers op de tafel van de kinderen, hebben de kinderen van de Noord enorm hard gewerkt. De dag erna konden zij lekker ontspannen met de Koningsspelen, waarna op vrijdagmiddag de welverdiende meivakantie is begonnen.