Filmblok 139 op TV Ridderkerk

De leden van filmclub Cine ’67 hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt dinsdag 26 april en zaterdag 30 april 2022 dit blok uit om 14 en 18 uur. In dit honderdnegenendertigste filmblok zijn vijf films opgenomen. Te weten:
Husky Safari; Een levende vis; Huib was Huib; Kans op gladheid en Het is lente. Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op www.film-envideoclubcine67.nl.
TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. www.rtvridderkerk.nl.

Collectanten gezocht

RIDDERKERK - In de week van 27 juni tot en met 2 juli wordt de jaarlijkse collecte tegen Multiple Sclerose gehouden. Met de opbrengst van de collecte maakt het Nationaal MS Fonds onder andere wetenschappelijk onderzoek mogelijk naar de oorzaak van en de oplossing voor MS. Aanmelden als collectant in de MS Collecteweek kan via www.natio
naalmsfonds.nl/collecteren.