Redactiemail

Persberichten en foto's voor De Combinatie dienen gestuurd te worden naar redactiecombinatie@barlokalemedia.nl. Alle andere mailadressen worden vanaf nu niet meer gebruikt.

Bevrijdingsmarkt Reyerheem

Verzorgingshuis Aafje Reyerheem houdt donderdag 5 mei van 10 tot 15 uur een bevrijdingsmarkt. In de tuin staan kramen met decoratie, sieraden, kaarten, cadeautje en iets lekkers bij de koffie. Ook kan men een gokje wagen bij het envelop trekken.

Intuïtief
schilderen

RIDDERKERK - Stichting Wijkactiviteiten Slikkerveer houdt op woensdag 25 mei een workshop intuïtief schilderen. Om intuïtief te schilderen is geen creativiteit of kennis van schilderen nodig. Men schildert vanuit het gevoel. Door met acrylverf en willekeurige vormen die spontaan opkomen te spelen, ontstaat vanzelf een leuk en persoonlijk schilderij.

Aanmelden kan via info@sws-slikkerveer.nl onder vermelding van de adresgegevens. Men ontvangt daarna een bevestiging van deelname.

De workshop is van 19.30 uur tot 21.30 uur en kost 17,50, inclusief het gebruik van materialen. Meer informatie: 06-40988261.

Bezorgers gezocht

Facet Ridderkerk geeft vier keer per jaar de gratis nieuwsbrief Samen Sterk uit, bedoeld voor ouderen in Ridderkerk. Facet is op zoek naar vrijwilligers die deze nieuwsbrief willen rondbrengen in Drievliet en in 't Zand. Aanmelden via 0180 - 432 350 of info@facetridderkerk.nl.