SensatieGeneratie

In het radioprogramma SensatieGeneratie is op zaterdag 7 mei om 20 uur de Ridderkerkse muzikant Arie de Wit te gast.
Al op jonge leeftijd is Arie gestart met zijn muzikale carrière op gitaar. Als autodidact heeft hij zichzelf muzikaal gevormd in de loop van de jaren tot de singer/songwriter die hij nu is. In de coronaperiode waren er geen optredens meer en besloot Arie om liedjes te gaan opnemen. Hoe zijn carrière er tot op heden uitziet en hoe deze liedjes nu klinken hoort men in de SensatieGeneratie bij Radio Ridderkerk.

www.rtvridderkerk.nl.

Vuil prikken in Bolnes

Buurtpreventie Bolnes houdt op zaterdag 7 mei weer de mandelijkse zwerfvuilactie.

De wijk Bolnes wordt schoongemaakt. Men kan meedoen door naar het clubhuis 'Het Bolwerk' aan de La Reijstraat te komen.
Ze starten om 9 uur en werken door tot 12 uur.

Daarna is er nog een drankje en hapje voor de deelnemers.