Filmblok 140 op TV Ridderkerk

De leden van filmclub Cine ’67 hebben in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 3 mei en op zaterdag 7 mei dit blok uit om 14 en 18 uur. In dit honderdveertigste filmblok zijn vier films opgenomen. Te weten: Vrijheid na 75 jaar: Ervaar je 75 jaar na de bevrijding vrijheid?; Bram van Erkel: Een documentaire over de Nederlandse regisseur Bram van Erkel; Vloeibaar goud: Een kijkje achter de schermen bij een imker in Oud-Beijerland; Het Dagboek: Een speelfilm over het drama van het ongeboren kind. Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.

Postzegel- en muntenbeurs

REGIO - De Ambachtse Filatelisten Vereniging houdt op zaterdag 7 mei van 12 tot 16 uur, een postzegel- en muntenbeurs. De beurs wordt gehouden in Wielstaete, van Kijfhoekstraat 146 te H.I. Ambacht. Op deze beurs zullen postzegels en munten te koop worden aangeboden. Toegang gratis. Meer informatie:
www.ambfilver.nl