Ridderkerks popkoor Different Koek
Ridderkerks popkoor Different Koek Foto:

Stroeve start Zomeravondconcerten

Na het eerste concert met opstartproblemen, staat voor aanstaande vrijdag 13 mei het tweede concert van het programma gepland. Ridderkerks popkoor Different Koek, treedt dan op. De organisatie gaat ervan uit dat de stroomvoorziening hen deze keer niet in de steek laat. Doordat modewinkel Man of the World, aanbood daar de stroom vandaan te laten komen, had het optreden van United by Music afgelopen vrijdag niet te lijden onder de stroomstoring. ,,Ze waren onze reddende engel,” aldus de organisatie.
Different Koek is een koor van Ridderkerkse bodem wat een uiteenlopend repertoire zingt. Van popmuziek in het Engels, maar ook in het Nederlands. Het koor bestaat ruim 7 jaar en heeft nog plaats voor wat enthousiaste zangers en zangeressen. De repetitie-avonden zijn op woensdagavond van 20 tot 22 uur in basisschool de Bosweide. Wie een repetitie-avond wil bijwonen is van harte welkom.