Zomermarkt bij Harpe Davids

Op zaterdag 28 mei verzorgt de Feestcommissie van Randzaken van muziekvereniging Harpe Davids een gezellige Zomermarkt. Van 10 tot 16 uur zijn bezoekers welkom bij het clubgebouw aan de Kerkweg 80 in Ridderkerk.

Er komen kramen met een variabel aanbod. Daarbij handgemaakte artikelen, waaronder sieraden, tassen, kaarsen en homedeco. Ook is er een kinderhoek waar geknutseld kan worden. Muzikanten van Harpe Davids zorgen voor livemuziek. Er kan tevens genoten worden van koffie met gebak.

Wie zelf leuke cadeautjes maakt kan een kraam huren voor 30 euro. Er zijn nog enkele plekken vrij. Aanmelden kan bij Patricia Borsboom: 06-2038 6291.

De opbrengst van de markt komt ten goede aan de vereniging.

Creatief in Wijkcentrum West

Facet Ridderkerk presenteert op vrijdag 27 mei een creatieve middag in Wijkcentrum West. Bezoekers zijn welkom van 13.30 tot 15.30 uur. Deelname is 3 euro en aanmelden vooraf is niet nodig.

Belangstellenden mogen altijd langskomen om te kijken of om gezellig mee te doen. Iedere vrijdagmiddag worden er activiteiten aangeboden in het wijkcentrum aan de Boksdoornstraat 80. Het aanbod is gevarieerd en iedere week is er een ander thema. De kosten variƫren tussen de 2,50 en 3,50 euro. Neem contact op met sociaal werker ouderen Jacqueline Revier voor alle activiteiten via 0180 432350 of jacqueline.revier@facetridder
kerk.nl.

Fietstocht

REGIO - Op zondag 22 mei houdt fietsvereniging TC Barrhopoort een fietstoertocht onder de rook van Rotterdam. De 75 kilometer maakt een mooie lus langs de Bernisse. De route van 125 kilometer gaat door naar Oostvoorne en maakt een extra lus op de Maasvlakte. Startlocatie is het clubhuis aan de Zuider Carnisseweg 103 in Barendrecht.

www.barrhopoort.nl