Willy Rodriquez komt zingen in Bolnes
Willy Rodriquez komt zingen in Bolnes Foto:

Concertavond met Willy Rodriquez

Op zaterdag 27 mei organiseert kerkgemeente House of Worship Hulanda een bijzondere concertavond in Ridderkerk. Er wordt deze avond opgetreden door Willy Rodriguez en de kerkband Proskuneo NL.
Proskuneo NL verzorgt wekelijks de aanbiddingsmuziek tijdens de erediensten van House of Worship Hulanda. Met haar eigen christelijke muzikale producties is de band nu al ruim zes jaar actief in de lokale en internationale muziekwereld. Samen met de bekende voorganger en zanger Willy Rodriguez, en New Song Capelle, New Song Rotterdam, New Song Lelystad, Huis van Genade en Heaven Designed Life, wordt de concertavond verzorgd. Het belooft een mooie gezegende avond te worden gevuld met lofgezang, dans, vreugdevolle lofprijsmuziek en een speciale presentatie van zangeres Solange Camelia-Pietersz. Het concert heeft als titel "Created for His Glory” (Geschapen voor Zijn heerlijkeheid) en bedoeld om allen te bemoedigen en te versterken. Bovenal willen de participerende kerkgemeenten met dit concert in eenheid en met alle bezoekers, de Heere te danken en verhogen. Het concert begint om 20.00 uur aan de Pretoriusstraat 56 inBolnes. Toegang is gratis.  Zie ook YouTube - FB - Insta: Howhulanda.