Miriam Renzen vertelt over de FoodCompany
Miriam Renzen vertelt over de FoodCompany Foto:

Gemini College steunt FoodCompany Ridderkerk

Vorige week donderdag werd Miriam Renzen van de Stichting Beter voor Elkaar hartelijk ontvangen op het Gemini Gemini college in Ridderkerk. Zij kwam naar de school om te spreken over de FoodCompany. En zij mocht veel interessante en leergierige vragen beantwoorden van leerlingen. De meeste vragen werden gesteld over rondkomen met een laag inkomen, wat is gezond voedsel en hoe lang kun je iets bewaren en eten.
De leerlingen verrasten na deze bijzondere les met een royale gift van 315 euro voor de FoodCompany Ridderkerk. Die gift komt zeker goed van pas nu steeds meer mensen zich wenden tot de voedselbanken. De Stichting wil de leerlingen dan ook hartelijk bedanken.

Vertellen over stichting
Bestuursleden van de Ridderkerkse Stichting Beter voor Elkaar komen met veel plezier op scholen, kerken of bijeenkomsten vertellen over het vrijwilligerswerk en nut en noodzaak van de Kledingbank, FoodCompany, Speelgoedbank en de Fietsenbank. Wilt u meer informatie bel of app 06 4438 2705.