De jubilarissen van de speeltuinvereniging werden in de bloemen gezet
De jubilarissen van de speeltuinvereniging werden in de bloemen gezet Foto:

Speeltuinvereniging Oostendam huldigt jubilarissen

Met een gezellige middag maakte Speeltuinvereniging Oostendam zaterdag een inhaalslag met de huldiging van jubilarissen. Gewoonlijk worden jubilerende leden uitgenodigd voor de medewerkersavond, maar dit kon de afgelopen twee jaar niet doorgaan. In plaats hiervan was er zaterdagmiddag een jubilarisparty, waarvoor 28 uitnodigingen uitgingen naar de jubilarissen en hun partners. De blijken van waardering voor trouw lidmaatschap werden uitgereikt door voorzitter Jo de Vroed. “De meesten houden er niet van om in het middelpunt te staan. Het is ook moeilijk om ieder persoonlijk te bedanken voor de inzet voor onze vereniging. De een is bijvoorbeeld rustend lid en een ander misschien wel 50 uur voor de vereniging in touw. We maken hier geen onderscheid in. We huldigen en bedanken voor trouw lidmaatschap” aldus de voorzitter. De gouden jubilarissen ontvingen een herinneringspenning. De zilveren jubilarissen ontvingen naast een boeket en een flesje wijn een oorkonde. Voor 40 jaar lidmaatschap werd het beeldje “Together” (symbool voor eenheid en verbondenheid) uitgereikt.

Jubilarissen:
25 jaar: mevr. de Koning, mevr. Kroonen, echtpaar van Os, echtpaar Simons, mevr. de Paauw, mevr. Stip, mevr. van Toorn, echtpaar van Wingerden, echtpaar Westbroek, mevr. Verschoor, hr. van ‘t Zelfde. Afwezig: echtpaar Eiting, hr. van Helden, echtpaar Huisma, echtpaar van ’t Hof, hr. van Kooten, hr. Lodder, mevr. Punt, echtpaar Reedijk, mevr. Snijders
40 jaar: echtpaar Stolk. Afwezig: mevr. v.d. Berg-van Zoggel, echtpaar van Es
50 jaar: echtpaar de Graaff, mevr. Munter, hr. de Ruiter, mevr. Valster
60 jaar: hr. A. de Haan (niet aanwezig i.v.m. met training voor vierdaagse), mevr. van Boven (reeds eerder gehuldigd).
70 jaar: mevr. Oostdijck (vorig jaar thuis in de bloemen gezet)

QPS Works: opening van het nieuwe pand in Ridderkerk

Afgelopen vrijdag was het zo ver: de opening van het nieuwe pand van QPS Works, aan de Touwslagerstraat 1 te Ridderkerk. QPS Works is geen nieuwe naam binnen de uitzendbranche, zij bestaan namelijk al sinds 2006. Na jarenlang in Dordrecht gevestigd te zijn geweest, zijn zij afgelopen maart verhuisd naar het pand in Ridderkerk. Na een flinke verbouwing, werd het pand omgetoverd tot een prachtig en ruim kantoor. Vol trots werd de nieuwe locatie dan ook gepresenteerd aan relaties, vrienden en familie. Die verbouwing is trouwens voor een groot gedeelte uitgevoerd door de medewerkers en directieleden van QPS Works, want de handen worden hier graag uit de mouwen gestoken. QPS Works is een familiebedrijf met een persoonlijke aanpak. Zij zorgen ervoor dat de juiste persoon op de juiste plek terecht komt en dat zorgt voor gemotiveerde en enthousiaste medewerkers en tevreden klanten. Je kunt bij QPS Works rekenen op een no-nonsense inzet. Ze zijn 24/7 bereikbaar, voor spoedgevallen of calamiteiten. is.  Wil je weten wat QPS Works voor jou of voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan een kijkje op de website: www.qpsworks.nl.

Een toast op de nieuwe plek van QPS Works