Artikelen voor Voedselbank

In samenwerking met de Boezemkerk zamelt de Protestantse Gemeente Bolnes op zaterdag 4 juni artikelen in voor de Voedselbank Ridderkerk. Deze maand kan men met name deodorant, shampoo, tandpasta, douchegel en maandverband inleveren. Ook andere producten zijn welkom. Het afgeven van artikelen kan zaterdagochtend tussen 11.00 en 12.00 uur bij de kerk aan de Pretoriusstraat 56.

Vuil te lijf in Bolnes

Zaterdag 4 juni wordt er weer zwerfvuil opgeruimd in Bolnes. Vrijwilligers gaan met grijpers en vuilniszakken de wijk in tussen 9.00 en 12.00 uur. Wie mee wil doen met opruimen kan zich zaterdagmorgen melden bij het “Bolwerk” van de Buurtpreventie Bolnes aan de De la Reijstraat. Na afloop van de schoonmaakactie wacht hier voor alle werkers een drankje en een hapje.

Blues Alive live bij Bluezy

De Blues Alive Band speelt op donderdagavond 2 juni in de studio van Radio Ridderkerk. De Rotterdamse groep komt optreden in een rechtstreekse uitzending van het programma “Bluezy”. Presentator Nico Bravenboer zal de band met een interview introduceren. De ontvangst van de band is na het nieuws van 20.00 uur. Belangstellenden kunnen het optreden in de studio bijwonen. De deur aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat is open vanaf 19.30 uur.