Zingen in de zomer

In de zomer liggen de meeste activiteiten stil. Om elkaar toch te blijven ontmoeten is er gelegenheid om in de maanden juni, juli en augustus op woensdagavond te komen zingen in de Christus is Koningkerk in Slikkerveer.
Wekelijks wordt er gezongen van 20.00 tot 21.30 uur. Met begeleiding van orgel, piano of fluit worden opwekkingsliederen en gezangen gezongen. van harte welkom in de Christus is Koningkerk. Het is informeel en gewoon bedoeld voor de gezelligheid en ter onderlinge bemoediging. Er zijn geen kosten aan verbonden. Koffie en thee staan vanaf 19.45 uur voor de deelnemers klaar. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Peter van Leeuwen: 0180-418753 of Coby de Man: 0180-425738.

Vervoer met AutoMaatje

Heeft u vervoer nodig naar het ziekenhuis, een hulpverlener, de winkel of een andere afspraak? U kunt een beroep doen op ANWB AutoMaatje. Een vrijwilliger van Facet Ridderkerk neemt deze taak graag op zich. De vrijwilliger haalt u thuis op en brengt u naar uw afspraak.
AutoMaatje vervoert minder valide inwoners van Ridderkerk van A naar B. Zowel binnen als buiten Ridderkerk en soms ook in het weekend. Wie niet de mogelijkheid heeft om ergens te komen, al dan niet tijdelijk, kan gebruikmaken van ANWB AutoMaatje. Er wordt slechts een kleine vergoeding gevraagd van € 0,35 cent per gereden kilometer. Parkeerkosten of andere kosten komen ten laste van de klant. Aanmelden voor een rit dan kan telefonisch bij Facet Ridderkerk via 0180 - 432 350. Een rit dient wel minimaal twee dagen van te voren aangevraagd te worden. Wilt u chauffeur worden bij deze dienst? Neem dan contact op met Facet Ridderkerk en vraag naar Jacqueline Revier of u kunt mailen naar jacqueline.revier@facetridderkerk.nl.