Intuïtief schilderen in Slikkerveer

De Stichting Wijkactiviteiten Slikkerveer presenteert op22 juni een workshop “ Intuïtief Schilderen”. Voor deelname aan deze avond hoeft men niet creatief te zijn: “Er is geen schilderkennis voor nodig. Je schildert vanuit je gevoel en laat het denken even los, wat heel ontspannen en meditatief werkt.” De workshop is van 19.30 tot 21.30 uur in WVC Slikkerveer aan de Reijerweg 62. Deelname kost € 17,50, inclusief materiaal. Aanmelden kan met een email naar: info@sws-slikkerveer.nl met vermelding van de contactgegevens.

Workshop Verdiepend luisteren

De Vrijwilligersacademie Ridderkerk organiseert op dinsdagavond 14 juni de workshop ‘Verdiepend luisteren'. Deze workshop wordt verzorgd door Luistergoud en is bijzonder geschikt voor vrijwillige maatjes, bezoekvrijwilligers, buurtbemiddelaars, meldpuntmedewerkers en schuldhulpverlening. Bij de workshop is er aandacht voor verschillende verhaallagen die men in een gesprek kan ontdekken. Na afloop zijn de deelnemers zich meer bewust van vragen die je moet stellen om een ander te begrijpen. Ook emoties en gedachten bij de situatie spelen in een verhaal een rol. Net als de betekenis die de persoon eraan geeft. Tijdens ‘Verdiepend luisteren' komen zelfervaring van het gelaagde gesprek, weerklinken van waarden in een gesprek en ontdekken van welke vragen wat oproepen aan de orde.
De workshop is van 19.00 tot 22:00 uur in Wijkcentrum West aan de Boksdoornstraat 80 in Ridderkerk-West. Deelname is gratis.
Voor meer informatie of aanmelden kunt u contact opnemen via: vrijwilligers
steunpunt@facetridderkerk.nl of 0180 -430440.