Night Grooves met DJ Gillbax

“Night Grooves”, het wekelijkse danceprogramma van Ridderkerk FM, heeft op zaterdag 4 juni een extra uur. Dit uur wordt gevuld met een mix van de Rotterdamse DJ Gillbax.
“Night Grooves” laat regelmatig guestmixes horen van bekende en minder bekende dj’s. Ook jong talent uit de regio mag zich laten horen. Dit laatste geldt voor Gillbax (echte naam Guillermo Haesebrouck) , die al enkele keren in De Loods in Ridderkerk mocht draaien. Met zijn op klassieke hardcore gebaseerde mix zal hij een ander geluid laten horen dan normaal gesproken bij “Night Grooves” te horen is. “Hardcore met een krachtige 909 punch zoals die vroeger ook werd gemaakt en dat is de stijl die mij het meest aanspreekt” aldus de dj.
“Night Grooves” is iedere zaterdagavond met een nieuwe set van Eddy Blok te beluisteren van 20.00 tot 21.00 uur. Op 4 juni is dat een stevig uurtje langer.

Films van Cine '67 bij TV Ridderkerk

TV Ridderkerk vertoont deze week weer films van leden van de regionale film- en videoclub Cine ’67. Er is een filmblok gemaakt met een korte speelfilm en twee documentaires.
Dit blok bestaat uit “De Zevenhuizerplas” (een documentaire waarin de Zevenhuizerplas centraal staat) “Scotch Malt Whisky” (een documentaire over whisky dat gezond kan zijn) en een speelfilm naar een verhaal van Simon Carmiggelt: “Je kunt altijd je verhaal kwijt”.
TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 31 mei om 14.00 en 18.00 uur en op zaterdag 4 juni, eveneens om 14.00 en 18.00 uur.