Excelsior B op Jorisplein

Vrijdagavond 3 juni staat harmonievereniging Excelsior Bolnes onder de pagodetent op het Sint Jorisplein in de serie Zomeravondconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk.
Na een lange periode van stilte i.v.m. de corona maatregelen, hopen de leden van Excelsior Bolnes u in Ridderkerk veel publiek te mogen begroeten. Het orkest heeft hard gewerkt aan nieuwe muzikale stukken. Het genre varieert van Zuid-Amerikaanse muziek tot hedendaagse popmuziek.
 Vanaf 19.30 zullen zullen de muzikanten alles uit de kast halen om het publiek een uur lang te vermaken. Iedereen is vanzelfsprekend weer van harte welkom.
Het verdere programma voor de maand juni ziet er als volgt uit: 10 juni : Gospelkoor Share 19.30 uur, 17 juni: Soreo 19.30 uur, 24 juni Harpe Davids 19.30 uur.