Aafje helpt met langer thuis wonen

Vrijdag 10 juni organiseert Aafje in de tuin van Reyerheem een infomarkt met als thema langer thuis wonen. Op deze informatiemarkt kan men diverse hulpverleners van Aafje ontmoeten die betrokken zijn bij de zorg nu, of die U in de toekomst kunt tegenkomen. Samen kunnen zij informatie geven om zo lang mogelijk thuis te blijven kunnen wonen. Aafje heeft een breed scala aan voorzieningen en activiteiten om de kwaliteit van leven te verbeteren en meer plezier te hebben. Aafje heeft hiervoor veel te bieden, waaronder dagvoorziening, wijkverpleegkundige zorg thuis, mantelzorg, buurtcirkel, telefooncirkel, Ontmoetingsplein en een LHBT groep. Huishoudelijke ondersteuning wordt geboden met Hulp Thuis en diverse gemaksdiensten. Voor uitjes kan men gezellig met Aafje op stap. De infomarkt is van 14.00 tot 16.00 uur. I.v.m. de weeksluiting om 15.00 uur wordt bezoekers gevraagd om de tuiningang aan de zijkant van de Torenmolen 1 te gebruiken.