Bij Sanders-Bolnes zijn veel passende cadeautjes te vinden
Bij Sanders-Bolnes zijn veel passende cadeautjes te vinden Foto:

Bij Sanders-Bolnes is de keuze weer reuze

De maand juni is weer een leuke maand met festiviteiten. Komende weken horen de examenkandidaten of ze geslaagd zijn, is er volgende week de avond 4 daagse (van 13 t/m 16 juni) en zondag 19 juni is het Vaderdag. Voor al deze gelegenheden heeft Sanders-Bolnes een leuk cadeau in ons assortiment.
Van 20 t/m 23 juni is de Fietsvierdaagse Zuid-Holland Zuid. Inschrijven voor deze fietsweek kan in de winkel van Sanders-Bolnes. Het is tevens inschrijfadres voor de jubileumeditie (50ste keer!) van de 3x2 wielertour, die start op maandag 8 augustus. Dit winkel biedt ook voor dit evenement de leukste presentjes voor de eindbeloning. En het schooljaar loopt op zijn eind en ook voor deze gelegenheid zijn er speciale cadeautjes als bedankje voor de juf en/of meester. Dus kom langs in onze ruime en gezellige winkel in het winkelcentrum de Werf in Bolnes.

Speelfilm op TV Ridderkerk

TV Ridderkerk zendt deze week de film "De Portemonnee” uit. In deze film van leden van filmclub Cine '67 bepaalt een portemonnee het leven van een man. De uitzending is op zaterdag 11 juni om 14.00 en 18.00 uur.