Vrijwilligers gezocht voor show Theatro Spectaculo

Voor zaterdag 18 juni zoekt de organisatie nog enkele vrijwilligers die een handje kunnen helpen bij dit event zodat we ook nu voor een deel kunnen zeggen, medemogelijk gemaakt; “door Ridderkerkers, voor Ridderkerkers”. Er zijn enkele voorwaarden: "Je bent tussen de 16 en 45 jaar. Je bent fysiek en mentaal gezond. Je bent tussen 16.00 uur en 22.00 uur beschikbaar. Close Act ziet de crew graag in zwarte kleding. Je gaat akkoord dat we je inzetten voor onderdelen in de show" aldus de organisatie.
Uiteraard zal er gezorgd worden voor catering. Wie als vrijwilliger wil helpen wordt verzocht om zich zo spoedig mogelijk aan te melden via:: winkelhartridderkerk@live.nl. Wie wil zien wat de show inhoudt, kan kijken op: www.winkelhartridderkerk.nl.

Actiemarkt bij Wilhelminakerk

Op zaterdag 11 juni is er een Actiemarkt bij de Wilhelminakerk in Slikkerveer. Na twee jaar afwezigheid hebben is er weer een 'echte' markt rond de kerk aan de Bourgondischelaan 1.
De markt is van 10.00 tot 15.00 uur. Er is verkoop van onder meer brood en banket, groente en fruit, kaas en delicatessen, tweedehands boeken, bloemen, snacks, wafels en ijsjes. Daarnaast is er het Ridderkerkspel met leuke prijzen, een autowasstraat, een (diensten)veiling en een grote koffiehoek, Voor kinderen zijn er een springkussen en spelletjes. Er is dit jaar zelfs een escaperoom. In de kerk zelf is een expositie met foto's van Oud-Slikkerveer. De opbrengst van deze dag komt ten goede aan de Wilhelminakerk.