Spotlight met Shantykoor

Enkele weken geleden was het Shantykoor Rotterdam in de studio van RTV Ridderkerk voor een optreden in het kader van een Spotlight aflevering op TV Ridderkerk.
Het Shantykoor Rotterdam kent enkele leden uit Ridderkerk, maar zingt ook met regelmaat in Ridderkerk. Voor het tv-optreden was een deel van het totale koor naar Ridderkerk getogen om een groot aantal bekende shanty’s te zingen, zoals Ketelbinkie, The Wild Rover, Maggie May, West Zuid West en John Brown’s daughter.

Deze aflevering van Spotlight, is net als de voorgaande Spotlights te zien zijn op het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk: www.youtube.com/tvridderkerk.
RTV-Ridderkerk zendt de Spotlight met Shantykoor Rotterdam uit op vrijdag 10 juni t/m zondag 12 juni 2022 op oneven uren tussen 15.00 en 23.00 uur.
TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie over de ontvangstmogelijkheden is te vinden op: www.rtvridderkerk.nl.

Kijken bij Florensis

HENDRIK-IDO-AMBACHT - Op woensdagavond 15 juni organiseert bloemenbedrijf Florensis in Hendrik-Ido-Ambacht een speciale consumentenavond voor omwonenden.
Florensis is in 1941 opgericht als familiebedrijf en met inmiddels 2500 medewerkers gegroeid tot een grote speler in de internationale sierteeltsector. Jaarlijks organiseert Florensis in week 24 in hun showtuin de FlowerTrials open dagen voor hun klanten en relaties, die uit de hele wereld hiervoor langskomen. Voor consumenten is het een unieke kans om deze show te bezoeken en de noviteiten en hoogtepunten uit het plantenassortiment van Florensis te zien. Iedereen is welkom op woensdagavond 15 juni tussen 18.00 en 21.00 uur. Parkeren is mogelijk aan de Langeweg 85, Hendrik-Ido-Ambacht. Vanuit Ridderkerk is het een afstand die zich ook goed leent voor een tochtje met de fiets.