Kindermusical met lunch

In het kader van Dementievriendelijk Ridderkerk organiseert Karaat Mantelzorg in samenwerking met Stichting Present en basisschool de Driemaster op 5 juli een middagje uit voor mensen met dementie en hun mantelzorger.
Dinsdag 5 juli is het dé dag van de eindmusical van groep 7 en 8 van De Driemaster. De kinderen zijn nog op zoek naar enthousiast publiek voor de generale repetitie in het theater van het gemeentehuis. Mensen met dementie en hun mantelzorger worden van harte uitgenodigd om deze happening bij te wonen. De voorstelling wordt vooraf gegaan met een heerlijke lunch. Deze lunch start om 11.30 uur. De musical zal ongeveer 14.30 uur afgelopen zijn. Dit alles wordt kosteloos aangeboden vanuit de gemeente en het project "Dementievriendelijk Ridderkerk”. Aanmelden kan tot 25 juni via: info@dementievriendelijkridderkerk.nl of 06 3855 5453 (mantelzorgconsulent, projectleider Dementievriendelijk Ridderkerk Lilian Sprong) met vermelding van naam, telefoonnummer en aantal personen (maximaal 2 per aanmelding) Er is ruimte voor max. 50 personen. Wie als vrijwilliger wil meehelpen kan zich melden bij Present Ridderkerk: info@presentridderkerk.nl of 06-13023094 (coördinator Jojanne van Duinen).