Actiemarkt bij Ichthuskerk

Op zaterdag 18 juni is weer de jaarlijkse actiemarkt van de PKN-wijkgemeente Drievliet-Oostendam rondom en in de Ichthuskerk op het Vlietplein in Ridderkerk. Bezoekers zijn welkom van 9.00 tot 14.30 uur.
Naast een ouderwetse rommelmarkt met boekenkraam, zijn er ook dit jaar weer veel spullen te koop. Op de kramen te vinden zijn onder meer creatieve artikelen, home-decoratie, cadeautjes en planten. Ook groenten&fruit ontbreken niet. Verder is er een gebakkraam met aardbeigebak, bolussen en appelflappen. In totaal zijn er dit jaar 30 kramen.
Doorlopend is er een rad van avontuur met als hoogtepunt om 14.00 uur een superronde. De loten voor de superronde worden verkocht op naam. Bij afwezigheid wordt men persoonlijk geïnformeerd over de eventueel gewonnen prijs. Alle prijzen staan op de marktdag zichtbaar uitgestald.
Bezoekers kunnen na het “rondje om de kerk” in de koffiehoek terecht voor een broodje gezond, een snack en frites. Voor de kinderen zijn er allerhande kinderspelen en creatieve activiteiten zoals een springkussen.
De opbrengst van de actiemarkt is bestemd voor het programma “Hoop voor Kinderen”. Het actiemarktboekje is te vinden op: www/rondzes.nl.